Leaders Club Academy launch event

Beste (nieuwe) leden & sympathisanten van Leaders Club Belgium, 

 

Wij willen jullie bedanken voor jullie massale aanwezigheid op het LC Academy launch event vorige week!Ik denk dat we samen mogen spreken over een vruchtbare sessie die doet smaken naar meer … En daarom is jullie feedback meer dan nodig voor het vervolg van onze Academy! Hebje nog opmerkingen, vragen of gewoonweg tips; laat ze ons dan gauw weten. 
Verder kunnen wij terugblikken op een inspirerende avond met diepe marktinzichten, een actuele case study en verrukkelijk eten in een ‘cosmopolitan’ setting van Ampla House Gent, een locatie die weldra zal omgetoverd worden in één van de meest trendy co-working spaces in Benelux na de overname door No18 by Regus. Na het motiverende voorwoord van onze voorzitter wist Gert Laurijssen (CEO Food Service Alliance) de spits af te bijten met een voorbode op de presentatie die hij tijdens het jaarlijks FSA netwerk event heeft gebracht, een primeur van jewelste die wij allen wisten te appreciëren. We danken dan ook Gert en zijn team voor een (opnieuw) zeer aangename samenwerking. Na een korte pauze nam ons jongste bestuurslid, Peter Van Praet, het woord om zijn case study met jullie te delen: de leercurve van 10 locaties in minder dan vier jaar tijd met BAVET. Vervolgens konden we afsluiten met enkele sterke vragen uit het publiek om daarna te genieten van de catering door één van onze leden, de dames van Louisianna. Ook de drankjes werden netjes verzorgd door onze partners en de talenten van Mise en Place. Tijdens het netwerken na afloop van de presentaties kon je contact leggen met onze partners die hun product of service aan je voorstelden. Als gastbedrijf voor deze eerste sessie kozen wij voor het softwareplatform van Are They Happy. Zij helpen ondernemers om de feedback van hun klanten te groeperen via een customer centric visie. Kortom, we kunnen terugblikken op een avond vol positieve geluiden die duiden op inspiratie en motivatie maar vooral ook op het samenzijn van gelijkgestemden die graag hun ervaring met elkaar delen. Op deze manier had onze Academy een droomstart die voor een frisse wind binnen de Leaders Club familie zorgt. Rest ons enkel nog te vermelden dat wij verheugd zijn jullie uit te nodigen op onze volgende sessies:

  • Branding (20 februari): Hoe bouwen we een sterk merk? 

  • Human Resources (2 april): Hospitality, a people business. 

  • Financial (14 mei): Strong operation make green bottom lines

  • Scalability (10 december): Schalen ja, maar hoe? 

Tijdens vier verschillende avonden op telkens unieke locaties zullen volgens een vaste set up verschillende thema’s in de diepte aangehaald worden. Hiervoor nodigen we telkens inspirerende sprekers uit, met wie we Q&A momenten zullen organiseren. Daarnaast garanderen we de aanwezigheid van verschillende digitale platformen of leveranciers die jou toelaten om meteen de koe bij de horens te vatten, no excuses. Zo ben je gedurende de hele avond in de mogelijkheid om met de aanwezige experts een persoonlijk gesprek aan te knopen, en dat al zeker tijdens een cateringmoment dat wij graag voor jou verzorgen. 

Wij kijken uit naar jullie talrijke opkomst. 

Food for thought. 
Harry De Landtsheer & het voltallige bestuur