Growzer


Vereenvoudig uw administratie. Besteed minder tijd op kantoor aan papier & controle.

Besteed meer tijd aan uw medewerkers en klanten!”

Growzer is een online horeca management systeem dat de dagdagelijkse processen in een horecazaak vereenvoudigt door ze simpelweg te digitaliseren. Daar aansluitend kunnen de horeca ondernemers, door Growzer, de juiste inzichten verschaffen in hun zaak. Er zijn verschillende modules beschikbaar die ze telkens individueel kunnen gebruiken zoals:

  • Centraal bestelplatform: door deze module kunnen ze hun bestellingen plaatsen bij al hun leveranciers.

  • Automatisch voorraadbeheer: weet in real-time wat er op een bepaald moment theoretisch gezien aanwezig is in je stock.

  • Menu-engineering: bereken je marges en rendabiliteit van je gerechten en volg ze nauw op. Krijg ook een beter inzicht op je menukaart met behulp van een uitgebreide rapportage.

  • Maximale kostcontrole: volg in real-time al je belangrijke cijfers op met behulp van een overzichtelijk dashboard en digitale leverbonnen en facturen.

  • Digitaal kasboek: vermijd dubbel werk en laat al je data binnenkomen via de kassakoppeling. Op het einde van een bepaalde periode haal je een uitgebreide excel file uit Growzer om deze aan je boekhouder te bezorgen.

  • En tal van andere modules: centrale keuken, menu planner, HQ account,...

Growzer wil de toekomst van de sector verzekeren door innovatieve online management-toepassingen te ontwikkelen en te ondersteunen. Op die manier zullen de specifieke processen tussen horecaondernemers, groothandels en producenten efficiënter gemaakt worden, met een hoger rendement als resultaat. Zo bieden ze niet enkel een oplossing voor horeca ondernemers maar even goed voor groothandels en producenten in de vorm van een B2B of zelfs een B2C webshop.

Info:
Frank De Meulder
frank@growzer.be
Growzer.com

PartnersGuest User