Horeko

Als horecaondernemer of medewerker staat u het liefst zoveel mogelijk op de werkvloer. Omgaan met gasten en mooie gerechten maken hebben de hoogste prioriteit. De financiële zaken daar omheen kunnen dan al snel naar de achtergrond verdwijnen, terwijl dit juist essentieel is voor het succes van een horecabedrijf.

Met Horeko bieden we u een hulpmiddel om deze zaken zo goed mogelijk te beheren en beheersen. Door middel van een gebruiksvriendelijk online systeem nemen we u veel tijdrovend handmatig werk uit handen. Met Horeko haalt u het maximale uit uw bedrijf!

Horeko heeft als doel uw rendement te verbeteren door middel van:

  • Receptuurbeheer en kostprijsberekening: digitaliseren van alle receptuur met gedetailleerde berekening van de kostprijs van ingrediënten tot verkoopprijs.
  • Marge bewaking: bepalen van de brutowinstmarge en opvolging in real time.
  • Menu-engineering: vergelijking van de menukaart op vlak van verkoop en brutowinstmarge door middel van koppeling met de kassa.
  • HACCP- en afval registratie: registratie van alle (HACCP-) taken en al het afval in de keuken om hieruit extra rendement te halen.
  • Allergenen declaraties: real time allergenen informatie van ingrediënt tot receptuur.
  • Personeelsplanning: uitgebreid online personeelsplanning programma voor eenvoudig roosteren.
  • Kloksysteem: registreer eenvoudig en betrouwbaar gewerkte uren door middel van vingerafdruk scannen.
  • Mobiele app: communiceer met uw medewerkers over de planning.

Info:
Pieter van der Heyden
p.vanderheyden@horeko.be
+32 78 48 51 16
+32 468 18 01 80

De Keyserlei 58-60, 2000 Antwerpen
Google Maps

facebook.com/chezalbert