Back to All Events

Masterclass Digitalisering - Experience

zin-slider-ontvangst.jpg

“CUSTOMER EXPERIENCE”  workshop bij SLIGRO’s Inspiratielab ZIN in VEGHEL!

Leaders Club’s 2e workshop van het jaar wordt zeker een topper. We weten allen dat klantenbeleving één van de key elementen is van een goed, authentiek en doordacht restaurantconcept.

Sligro-ISPC nodigt ons uit in hun hoofdvestiging in Veghel (NL) om naast een bezoek van hun cash & carry concept en het inspiratie lab Zin, te luisteren naar een super keynote spreker. Deze boeiende uiteenzetting wordt gevolgd door een workshop waarbij kennisdelen alweer centraal zal staan. Daarnaast zullen ook een aantal apps rond klantenbeleving worden voorgesteld door onze leden en komen we meer te weten over GDPR. Afsluitend worden we verwend met een ZINprikkelend netwerkbuffet. 

Er wordt al een tijdje over gesproken en eindelijk is het bijna zover. Sligro-ISPC komt naar Antwerpen en zal haar deuren openen in het najaar van 2018. 

Als partner van de Leaders Club willen wil ze ons graag de mogelijkheid geven om Sligro-ISPC te ontdekken en dat kan natuurlijk het beste door het hart van Sligro, namelijk Sligro Veghel én het ZiN Inspiratielab te bezoeken.

ZiN is hét Inspiratielab dat jou als foodprofessional helpt om nog beter te worden in je vak en het leiden van jouw onderneming. In de vorm van masterclasses, smaakmakende sessies, presentaties, vaktrainingen en culinaire events wordt kennis gedeeld en waardevolle ontmoetingen gerealiseerd.

TOP KEYNOTE: Hoe kan jij als ondernemer, je omgeving een consistente en memorabele klantenbeleving geven !!

images.jpeg

Met deze vermaarde spreker is Leaders Club erin geslaagd een concept te laten voorstellen dat iedereen, en zeker onze leden, in hun diverse activiteiten kan helpen en stimuleren hun klanten-ervaring op een hoger niveau te brengen. Kunnen we immers als concept boven het modale in klantenbediening uitstijgen? Hoe kunnen we echte fans van ons merk creëren?

André Wiringa en zijn team van “Performance Solutions” hebben intussentijd faam gemaakt bij merken zoals Ikea, Nespresso, Le Pain Quotidien, KLM, en vele anderen.

In een tweede deel gaan we via een interactieve workshop aan de slag met deze theorie met als ultiem doel van onze klanten echte ambasadeurs te maken van ons merk.

Als Leaders Club België zijn we er van overtuigd dat deze workshop zowel kleine als minder kleine ondernemers, in restaurant, hotel, catering, en andere sectoren, kan helpen hun bedrijf en hun merk een serieuze meerwaarde te geven.

“Join us in deze beleving”,  en mis deze opportuniteit niet om in uw organisatie, kleine en wat minder kleine zaken aan te passen, die kunnen leiden tot hogere klantenbinding.

Deze ongetwijfeld boeiende dag wordt afgesloten met een walking dinner waarbij de zintuigen en ZiN elementen in de verf zullen worden gezet.

 

Later Event: September 18
Trendtour Boedapest