Terug naar alle evenementen

Leaders Club Café

We merken vanuit de foodservice een sterke nood om ervaringen en updates rond de corona-verwikkelingen uit te wisselen.
Om de impact en de learnings rond COVID-19 op onze sector in kaart te brengen, organiseren we twee keer per maand vanuit Leaders Club Belgium een Leaders Club Café (16h-17h).

Wat mogen jullie van zo’n digitaal café verwachten? We bundelen enkele topics aan de hand van input van onze partners, babbelen jullie door de huidige maatregelen op het gebied van HR, delen cijfers en statistieken etc.
Elke maand nodigen we ook één spreker uit voor een trendupdate.
Er is voldoende ruimte voorzien voor een Q&A achteraf zodat al jullie vragen beantwoord kunnen worden. En uiteraard zorgen we voor een bijzondere afsluiter. 
 
Wij zorgen tijdig voor een link waar u kan inloggen. 
Bedankt voor jullie deelname. 
 
Warme groeten,
Het bestuur van LeadersClub Belgium 

Eerdere gebeurtenis: 23 juni
WEBINAR II - OPSTART HORECA NA COVID-19